Sunday, October 26, 2008

Thank you friends :)


I'd like to extend my utmost appreciation to those friends who have given me words of encouragement and wisdom in my few previous entries.


Also, bunch of thanks to a few friends who had given me Hari Raya Cards and gifts recently. I need to stress that I'm not bragging about receiving those items. My only intention are to acknolewdge receipt of everything that I've got and express my gratitude to those friends.













Again, thanks s million!

16 sugar & spice:

Tie said...

Wah...ada gak buah tangan dr bloggers...bertuahlah neeza ni!Kak tie tumpang suka je...congrats,ye!

Kak Elle said...

neeza tukar menukar gifts kan mmg seronok...mcm neeza saya pun menghargai pemberian kekawan bukan nak mengada2 tapi saya akan letak di blog menghormati pemberian hadiah2 tu.

woo woo merah menyala pulak nampak headband tu tapi mmg neeza nak merah kan kan kan?

zany said...

wang ringgit, hadiah pemberian bukanlah yang diharapkan, melainkan sebuah persahabatan yang ikhlas dan jujur. Kawan yang boleh mendengar bila kita kesusahan, kawan yang boleh bergembira bersama-sama.

manje said...

salam akak

hehe byknye kad raya akak... tahun ni manje cume dapat 3 keping aje huhu...

> akak sihat tak? mis u sis

misz_A said...

yeyy...sampai jugak yerr...baru je teringat nak tanya sampai tak kad tu...

Adry said...

owh... maaf tak terkirim kad untuk akak.. next year ek...

Adry @ http://www.adrysabry.com

Cat Cat said...

Wah Neeza, banyaknya dapat hadiah... Bertuah dapat kekawan yang selalu ingatkan kita, kan..???
Apmacam? Ini mesti best raya kat kampung...

silversarina said...

cenderahati dan hadiah buat kenangan , tanda sahabat sayangkan neeza.. sorry akak tak sempat nak sediakan hadiah , nanti tunggu baby neza lahir lah :)

zino said...

banyak hadiah dapat tu...

cHeRyNa PiReS said...

byknye...kak neeza nieh mmg cepat disayangi laaa:D

sowi kak neeza...sha tak bagi ape2 pon:(

WanHidayat said...

Salam akak....seronok kan bila kita dikelilingi oleh teman2 yang baik dan memahami..teman2 yang selalu bersama walau jauh dan dekat....teman yang boleh berkongsi segala cerita dan rasa...

sesungguhnya kita perlukan teman2 ini...sesekali....

teringat plak kata2 uncle sy...dia kata...kita lahir seorang diri dan akan mati sendiri....berdikarilah wan....

betul ke akak???

nurie said...

Bertuah betul Kak Neeza ni... orang jujur & baik mcm kak neeza ni semua org suka nak buat kawan...stay this way forever!

MULAN said...

happy belated anniversary...!!!
moga kekal kasih abadi...!!!

Neeza Shahril said...

Kak Tie,

neeza tak harap pun semua tu sebenarnya... tapi dah dapat tu, neeza berterima kasih... Alhamdulillah..

***********************************

Kak Elle,

memang neeza mintak merah hehee..
tak pakai lagi sebab sayang... nanti nampak tak baru dah kalau pakai.. nak simpan aje boleh kan... buat kenangan...

***********************************

Kak Zany,

neeza setuju tu.. setakat ni semua kawan-kawan blogger banyak beri neeza ketenangan hati...
semuanya menceriakan neeza...

***********************************

Manje,

akak pun dapat tak banyak.. tapi Alhamdulillah.. sebab akak tak bagi kad pada sesapa pun.. ish ish.. teruk betul akak ni kan..
pssttt... kat Saudi ni takde jual kad raya laaa.. (ke akak yang tak jumpa yek?)

Neeza Shahril said...

Anisz,

sampai.. tapi hari tu lupa nak cakap.. sibuk sangat sampai tak ingat benda yang penting...

***********************************

Adry,

akak tak harap pun Adry.. cukup sekadar kata-kata peransang tu... Alhamdulillah...

***********************************

Cath,

memang seronok bila dapat hadiah..

balik kampung memang seronok cath.. memang tak puas hehee..

***********************************

Kak Rina,

kalau neeza harapkan hadiah dari kawan aje, memang tak berkawan lah jawabnya neeza...

hadiah bukan ukuran persahabatan kan kan.. keikhlasan yang penting..

Akak dah cukup menceriakan neeza tau... :)

***********************************

Zino,

Alhamdulillah....

Neeza Shahril said...

Sha,

akak tak mengharap pun Sha.. con't worry..

akak berkawan bukan sebab hadiah tapi sebab hati suka berkawan dengan kawan2 yang selalu bagi kegembiraan pada akak...

***********************************

Dayat,

betul tu.. kita lahir seorang dan mati pun seorang.. berdikari memang lah semestinya..

tapi sahabat yang baik adalah harta yang tak ternilai sebab merekalah yang selalu membantu beri ketenangan pada kita...

***********************************

Nurie,

jujur dan baik tu penghargaan yang terlalu tinggi untuk akak.. tak tergapai rasanya..

akak manusia biasa je nurie.. sentiasa berharap kepada kebaikan.. Insyaallah...

***********************************

Mulan,

thank you...
Ameennnn di atas doa-doa tu... :)