Monday, November 3, 2008

It's November 3!


"Happy Birthday Ma!"

That had always been my wish to my lovely mother when November 3 came. This year, I hope to be able to wish her again and of course through the handphone. It's not so much of celebrating the birthday. The most important thing for me is remembering the important date of someone special in my life.


I know Ma knew the date she was born very well. So, she surely would expect us (the family) to remember the date. The only way to tell her that we remember, is by calling her. That would make her happy and feel important. What's wrong of making my only mother happy right!


It has been 57 years since she was born. She's full of wrinkles now if I were to compare her appearance in 30 years back. People get old sooner of later (not forgetting myself!). I just hope Ma will be happy spending time with her family (that's us!) throughout her life.



Ma, though I can't buy you a cake for your birthday, my doa will always be with you. I guess, that's more meaningful than a cake. I always pray for your happiness and joy. Insyaallah...


I love you Ma!

15 sugar & spice:

Kak Elle said...

Happy 57th birthday to your mother neeza...semoga sentiasa sihat dan happy di samping keluarga.

ps...she is 1 yr younger than me:)

Tie said...

Kak tie nak tumpang buat ucapan, ekk. Nak ucapkan selamat panjang umur dan mewah rezeki dan bahagia bersama yang menyayangi....Juga buat neeza sekeluarga...

Ummi365 said...

Happy 57th bday to your "Ma". May allah gives her good health.

l i e y n said...

happy birthday to ma kak neeza too....
semoga sihat dan diberkati Allah

cikMilah said...

happy birthday Ma Neeza..
Semuga sejahtera selau dalam amalam yang salihah

Anonymous said...

salam akak

selamat hari lahir utk ma akak...

> mak kite sebaya la... hehe

Shima said...

happy birthday 4 my lovely ma..petang ni ada 'kezutan' utk ma...
jeng..jeng..jeng...


yg pasti parents kita tk pernoh lupa pun d.o.b kita kan..kalu masa muda2 dulu...belum kawin la...mesti ada kek utk kita celebrate 1 family atau ma yang buat kek utk kita..rindu pulok bila ingat semula semua tu..sekarang ni..kita la yang buat balik utk diorang..

silversarina said...

happy birthday !!

tetap awet muda.. nak wish her personally lepas ni :)

rasa-rasa tau dah sikit pasal berubah schedule tu... apa khabar new helper tu ???

ummu al hanafi said...

haii neeza... lama tak tengok you neeza...

happy besday to ur mom! send my regrd to her :D

rupanyer ur face just like ur mom
sweet!

arsaili said...

salam..happy birthday gak kat ur beloved mom...moga dia sihat senantiasa

elisataufik said...

eh muda lagi ya mak neeza :)
Selamat hari jadi makcik! :)

p/s ingatkan tadi, excited sebab US presidential elections.. eheheh

zura aini said...

mak saya tua sikit je dari mak neeza, happy birthday. mak saya pun birthday on november. semoga dirahmati, panjang usia dan sihat selalu to both of them.

Mulan said...

moga sihat sentiasa Ma..

my mum sama umur kak elle tau..

aNIe said...

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 57 buat Ma Neeza...semoga sentiasa diberkati ALLAH dan sihat selalu

Wanpetunjuk said...

SELAMAT HARI LAHIR MA....semoga Allah akan terus merahmati usia ma...semoga terus bahagia di samping anak2 tersayang....

Buat semua Warga Scorpio....Happy Birthday!!!